Տևողությունը՝ մարտի 4-ից մարտի 31
Մասնակիցներ՝ 2.3 դասարանի սովորողներ
Նպատակը՝
- բանավոր, գրավոր խոսքի զարգացում
- ստեղծագործական երևակայության զարգացում
- տեխնոլոգիական հմտությունների դիտարկում, զարգացում, ցուցադրում
- շրջակա միջավայրի խնամք, հմտությունների ու կարողությունների զարգացում
- մեդիահմտությունների զարգացում
- շրջակա միջավայրի ճանաչում, դիտարկում
- ուսումնական նյութերի ստեղծում, ցուցադրություն, ցուցահանդես-վաճառք
Խնդիրները՝
- ընթերցումներ, զրույց-քննարկումներ՝ նվիրված մայրիկներին։
- տեխնոլոգիական հմտությունների կիրառում՝ տարբեր աշխատանքների ստեղծմամբ (զարդեր, տիկնիկներ, տեխնոլոգիական այլ աշխատանքներ և այլն)։
- մեդիահմտությունների կիրառմամբ՝ մեդիանյութերի ստեղծում
- երգուսուցմամբ՝ մայրիկատոնի երգերի ուսուցում
- մարզական խաղերի միջոցով՝ մարզական կարողությունների ցուցադրություն
Ստուգատեսն ըստ գործունեության ձևերի՝
● Լեզվագործունեություն + ստեղծականություն + մեդիա՝
• բանավոր և գրավոր պատումներ մայրիկների մասին (նկարագրել, բնութագրել մայրիկներին
• հորինել բառեր ու բառակապակցություններ մայրիկների գովքի մասին
• Մայրիկագովք՝ տեսանյութի պատրաստմամբ
• հորինել բարեմաղթանքներ, հանելուկներ, պատրաստել ռադիոնյութեր։
● Տեխնոլոգիա + մեդիա՝
• Տոնական բացիկների, շարժական մեդիաբացիկների պատրաստում (թղթային, էլեկտրոնային)։
● Բնագիտություն + մեդիա
- Բույսերի խնամք
- Բույսերի կտրոնների արմատակալում ու դիտարկում
- Ծառատունկ
- թաղարների պատրաստում
Ամփոփումը` դասարանական բլոգում